ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ,

Αναζήτηση

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΩΣ ΑΡΙΣΤΟ ΠΡΟΓΥΜΝΑΣΜΑ ΠΟΛΕΜΟΥ

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια πολέμου όπως αυτό που θα εξετάσουμε λειτουργούν με γραφικά που θυμίζουν απόλυτα ρεαλιστικά σκηνικά σύγχρονου πολέμου όπως τακτικές, δράσεις, όπλα και γενικά όλο το περιβάλλον εργασίας του σύγχρονου στρατιώτη.

Προέρχεται αυτή η αληθοφάνεια από στρατιωτικούς συμβούλους Αμερικάνους που έχουν εμπειρία συγκεκριμένων περιοχών Αφγανιστάν, Ιράκ, Βιετνάμ, Νότια Αμερική περιοχές που προβάλλονται και στις ταινίες του Χόλιγουντ οπότε και υπάρχουν εξειδικευμένοι σύμβουλοι.

Το ενδιαφέρον είναι πως ένα παιδί που  εξοικειώνεται με το σύγχρονο στρατιωτικό περιβάλλον αυτό και τις παραμέτρους του κατέχει θέματα που ο μέσος στρατιώτης δεν κατέχει σε τέτοια έκταση και βάθος αν και σε θεωρητική εκ του ασφαλούς  εφαρμογή.

Το πρακτέο του να προσαρμοστεί κανείς από αυτή τη απόκτηση ικανοτήτων σε όλες τις πραγματικές παραμέτρους εκτός της απτής πραγματικότητας τον πλησιάζει εξαιρετικά κοντά στην εμπειρία της πραγματικότητας.

Αυτή ακριβώς είναι η λειτουργία των προσομοιωτών μηχανημάτων που κάνουν ακριβώς αυτό με ειδικά οχήματα και χρήσεις.

Είναι τέτοια η αληθοφάνεια των παιχνιδιών αυτών και της δια δραστικότητας τους, που εξασκούν τη δημιουργικότητα και την επινοητικότητα του παίκτη σε ακραίο βαθμό.

Ο ήχος και η εικόνα των καλών ηλεκτρονικών παιχνιδιών πολέμου προσφέρουν ένα περιβάλλον αισθήσεων που στη πραγματικότητα αποτελεί το 80% της αίσθησης του πολέμου.
Φοβερή προσαρμογή αν σκεφτεί κανείς ότι οι υπόλοιπες αισθήσεις είναι περισσότερο αμυντικές η   όσφρηση η γεύση και η αφή μειονεκτούν σε σημαντικότητα σε σχέση με τον πόλεμο.

Πρόκειται για ψηφιακές εφαρμογές στο κόσμο των παιδιών που διαθέτουν πια σύνολο ψηφιακών συσκευών προσαρμογής αντίστοιχες των προσομοιωτών όπως  δόνησης, κίνησης, αφής και οσμής με ποιότητα εκγύμνασης πριν από τη δράση αντίστοιχης ποιότητας με αυτές των αστροναυτών των πιλότων των χειριστών  αρμάτων και λοιπών ειδικών περιπτώσεων με υψηλή ανάγκη για εκπαίδευση εκ του ασφαλούς.Το ίδιο ισχύει και για τις σχολές οδηγών τώρα πια.

Βέβαια τα περιβάλλοντα των παιχνιδιών καθορίζονται και από άλλου είδους συμφέροντα λόγου χάρη τα όπλα και τα πυρομαχικά-ψηφιακά και εικονικά- που χρησιμοποιούνται ως γκάμα-εργαλειοθήκη είναι κυρίως έμμεσες διαφημίσεις.
Έχουν όμως μια  -αν και αμφίβολης επιστημονικής εγκυρότητας- αληθοφανή σε εμπειρική σύγκριση μεταξύ τους που είναι πολύ ενδιαφέρουσα.

Βλέπουμε ότι στα όπλα ελεύθερου σκοπευτή που χρησιμοποιούνται εμπεριέχονται με τη σειρά κάποια από τα καλύτερα όπλα του κόσμου και με σωστή πιστεύω σειρά με βάση την εμπειρική αξιολόγηση τους από τους στρατιωτικούς συμβούλους των εταιριών σχεδιασμού των παιχνιδιών.

Συγκρίνοντας τα προκύπτει η συγκεκριμένη και ενδιαφέρουσα κατάταξη με ανάλυση στα επιμέρους χαρακτηριστικά επιδόσεις σε τομείς όπως:
ακρίβεια βολής,
ζημιά στο θύμα,
δραστικό βεληνεκές,
τροφοδοσία σε πυρομαχικά,
ευκολία μεταφοράς.





Προκρίνεται ως καλύτερο από την ομάδα των αρίστων το ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ  [CHEYTAC INTERVATION 2000]
αμερικάνικης κατασκευής παραγωγής 2012 με εξειδικευμένα πυρομαχικά cheytac 408/419
και ειδικό υπολογιστή βολής δραστικού βεληνεκούς 3500μέτρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή η ευθύνη των σχολίων βαρύνει το σχολιαστή!

ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 2009-2023

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ